torstai 3. marraskuuta 2011

marraskuu♥

Oikeesti, en kykene ymmärtämään kuinka nopeasti aika menee. Nyt on jo marraskuu, apua!
Ei sillä etteikö olis kyllä kiva että joulu lähenee :)
Nooh taas on ollu vähän taukoo postauksesta, mutta en oo yksinkertaisesti keksiny mitään mistä kirjottaisin. No mutta jos nyt yrittäis uudestaan, tosin vähän heikoilla "aiheilla".
Viikko on menny taas nopeesti, maanantaina oli taksvärkkipäivä, jollon en kyllä tehny oikein mitään sen eteen.
Sen maanantain kohokohta oli se , että kävin ottaan NAPAKORUN! Oon miettiny jo kauan että semmone olis kiva, mutta se ajatus on jääny vähän niinkun hautumaan. En ollut uskaltautunut ennen maanantaita sitä ottamaan. Maanantai aamuna sitten lävistäjälle menin, mukana tukijoukkoina mulla oli serkkutytsyt♥! Oon melko kipuherkkä ihminen, enkä noista neuloista oikein välitä. No heti siihen tuoliin istuttua laitoin silmät kiinni ja puristin serkun kättä. Lävistyksen laitto ja jo ne pelkät pihditkin sattu mua niin p*rkeleesti, mut se oli tosi nopeesti ohi. Ja nyt oon kyllä tyytyväinen tuohon lävistykseen!
Muuta erikoista tällä viikolla ei oo oikein tapahtunu, kävin rankalla ratsastustunnilla ja sitten musiikkiopistolla ja tänään koulussa meillä oli Campus Games voittajatiimin palkintojen jako. Ja mites muutenkaan kuin "mun" joukkue sen voiton vei... ja palkinnot oli huimat, joista kuvaa tossa alapuolella.


♥ Janni

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti