sunnuntai 16. maaliskuuta 2014

tapahtumarikas viikko!



Kahden viikon hiljaiselon jälkeen väsynyt opiskelija ilmoittelee itsestään. Tällä viikolla oli siis kahdet (ja minun tämän kevään viimeiset) yo-kirjoitukset. Ahkeraa lukemista oli siis loppuun asti ja parhaani ainakin yritin! Ja ihan hyvä mieli mulle jäikin. Mutta koska olen jokseenkin perfektionisti, niin ainahan voin yrittää korottaa jos tulos ei miellytä (:

Tiistaina tuli myös kuluneeksi 3vuotta, siitä kun aloitimme seurustelun poikaystäväni kanssa (:  Vuosipäivää ei kyllä tiistaina ehditty ahkeran lukemisen vuoksi viettää, mutta viikonloppuna sitten senkin edestä. Eilen siis vietettiin rauhallista iltaa hyvän ruoan, juoman, seuran ja tv:n ääressä♥

                                                   school
                                                                             weheartit

Huomasin myös perjantaina, viikonlopun lähestyessä  että kyllä ne yo-kirjoitukset vaan ovat aika rankat ja vetivät minusta mehut täysin. Olinkin perjantaina jo hyvissä ajoin nukkumassa ja sainkin nauttia kunnon unet. Varmaankin itse suoritus sekä jännittäminen ja stressaaminen jollakin tasolla purkautui, toivotaan vaan että en tule kipeäksi sen seurauksena!
Tänään meinaan mulla oli estevalmennus, jossa kävi vähän köpelösti. Yhden hypyn jälkeen päätettiin lähteä hevosen kanssa eri suuntiin ja niin vaan painovoima vetäisi mut maahan. Nyt on sitten polvi jonkinverran turvoksissa ja kerännyt nestettä, mutta toivotaan että ei sen pahempaa! Huomena alkaa nimittäin mun viimeinen työharjoittelu viikko ala-asteella!



Mukavaa viikonalkua kaikille!
♥ Janni







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti