perjantai 30. elokuuta 2013

Friday

Kerroin viime postauksessa että loppuviikosta on luvassa jotakin jännittävää, ja tänään se sitten tapahtui! Aloitan kertomisen hieman kauempaa, alkuvuodesta... Huomasin eräänä päivänä ilmotuksen että yhteen kotimaiseen tv-sarjaan haettiin uusia nuoria näyttelijöitä. Ja tää ilmotushan jäi sitten pyöriin mun päähän.. No yhtenä viikonloppuna sitten työnsin kameran M:n kätösiin ja käskin sen kuvata musta esittelyvideon (mitä en ole vielä täällä uskaltanut julkaista). Ja jotenkin sitten kirjoitin hakemuksen ja lähetin videon, osittain vähän "kokeilu" mielessä, sillä eihän mulla ole varsinaisesti näyttelemisestä mitään taustaa mutta aina oon tykänny ja ollut kiinnostunut hommasta!
No meni hetken aikaa, niin MINULLE oli tullut sähköpostia, ja kutsu koekuvauksiin! Tää tyttöhän oli ihan ihmeissään, mutta superiloinen tottakai. Siinä tais olla sitten pari viikkoa aikaa jännittää koekuvauksia, ja odotella sinne annettua tehtävää mikä tulikin sitten noin viikkoa aikasemmin.
Koekuvaukset meni omasta mielestä melko hyvin, siihen jännitysmäärän nähden. Paikallahan oli paljon muitakin koekuvattavia. Ja olin jo todella onnellinen pelkästään sinne pääsystä. 
Valitettavasti jonkun ajan päästä kuvauksista tuli ilmoitus että "sinua ei valittu". Mutta se ei mua niin suuresti harmittanut, sillä tiesin siellä olevan vähän kokeneempiakin hakijoita.

Mutta yllättäen, pari viikkoa sitten, muhun otettiin yhteyttä josko haluaisin mennä kyseiseen sarjaan avustamaan! Ja koska onnistuin saamaan vapaapäivän tälle kyseiselle päivälle, niin siellä kuvauksissahan minä tämän päivän vietin (: 
Valitettavasti kuvauksista en saa kertoa, eikä kuvia aiheesta ole. Mutta halusin tulla tämän kertomaan koska tää on vähän uutta ja erilaista-työtä.




Nyt valmistaudun viikonloppuun, ja aamuvuoroihin.
Mukavaa viikonloppua kaikille!
♥ Janni


4 kommenttia:

  1. Varmana uusi päivä!!::DD
    ei mut vähänkö siistiä :p

    VastaaPoista
  2. vähän jänskää ! kiva että pääsit ees avustaan, vaikka kokeilumielessä haitkin, tsemppiä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, kun ns. puolivitsillä hain kun en ihan uskonut omiin mahdollisuuksiin! Kiitos paljon (:

      Poista